Alla inlägg den 11 december 2010

Av jessica - 11 december 2010 22:18

Nu har jag legat här i min säng sen halv åtta och bara kollat på tv4, först postkordsmiljonären sen så mycket bättre och nu rullar Sex and the city på tv. Just nu är de lång reklam för nyheter och de, menfilmen borde börja nu snart igen.. Så de är ju bara därför jag hinner skriva här! Annars så har jag mosat i mig popcorn och druckit vatten i stora lass!! 

 

Fick oxå reda på nu på kvällen här att de inte var nån träning i morgon, skit då... Men då har jag tid att gå ner på stan och köpa klart alla julklappar fall jag får med mig någon?

 

Är de någon annan som kollar på sex and the city?

Av jessica - 11 december 2010 17:15

Dag 3 – Mina föräldrar.

Är bäst!!!

 

Pappa: Jag är pappas lilla flicka! De är han jag bor och tillbringar största delen av veckorna med, förutom när jag går i skolan, är med kompisar eller tränar. Han och jag bråkar knappt alldrig, eller knappt nej de gör vi inte. Han är den som jag busar och boxas med(på låtsats) det är han och jag. Han som är bäst i alla lägen, han som har tagit mig till alla fotbollsträningar osv..  

 

Mamma: Hon finns alltid och är lätt att prata med om allt, finns ingen som henne! Även fast jag inte träffar mamma varje dag så vet jag att hon alltid finns där när jag behöver henne, och kan ringa henne när jag vill. Vi träffas så ofta vi kan och då har vi jämt skoj tillsammans!! Det är min mamma som är bäst!!  

Av jessica - 11 december 2010 14:36

Har inte riktigt bestämt mig vart jag ska blogg än, här eller på devote

Igår hade jag en jättebra dag med Ida, Johanna och Linnéa. Vi slutade tidigt sen så var vi kvar i skolan ett tag innan vi gick till Ida,  vid fyra så började vi sakta men säkert ta oss bort till maxi för att köpa onyttigheter till kvällen och frotsatte sedan bort till montana, pizzeria för att käka pizza. Gick sedan hem till Ida för att kika på idol emelie och felicia kom men de sluta inge bra..!!!USCH!!!

Men jag hade i alla fall en bra kväll med Linnéa, Ida o Johanna OCH självklart JAY som vann idol!! Efter idol vid elva så följde dom med mig hem och jag kom hem vid strax innan tolv.  

 

              


Presentation


Jessicaholm

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du ?
 inga
 mindre än 5
 mer än 5 mindre än 10
 mer än 10 mindre än 15
 mer än 15 mindre än 20
 mer än 20 mindre än 25
 mer än 25 mindre än 30
 mer än 30 mindre än 35
 mer än 35 mindre än 40

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards