Alla inlägg den 9 december 2010

Av jessica - 9 december 2010 22:15

Dag 1: Presentera mig själv.

Ja jag heter Jessica holm och kommer ifrån falun/borlänge där jag är född, bodde mellan falun och borlänge i 11 år. När jag var elva skilde sig mina föräldrar och då valde jag att byta skola och flytta med pappa som skulle flytta till ornäs som ligger närmare borlänge ca 5 minuter med bil. Mamma flyttade in till falu stad med min bror.

För två år sen och lite dryg två månader så flyttade pappa ner till karlskoga där jag nu bor, jag flyttade först till mamma och bodde där under hela tiden jag gick i sjuan, jag flyttade ner till pappa sommaren mellan 7 och 8 pga vissa saker.

Går nu nian i karlskoga nu och har det skitbra rent utsagt, träffar mamma en helg i månaden och åker även till henne på lov. 

Jag har grymt bra vänner som jag har skitskoj med och spelar även fotboll på fritiden och de är ju det jag vill syssla med så de är GRYMT enligt mig!

 

Annars så är jag en glad och snäll tjej som oftast vill alla andra väl och tar andra i första hand, det är inte alltid bra det.

 

Detta är jag skriftligt och på bild.

  

Av jessica - 9 december 2010 22:06

Jag har precis kollat på kenza&tyra show och ska gå o borsta tänderna och lägga mig i sängen. Ska kika lite på datan innan jag somnar sen så sover jag gott tills i morgonbitti kvart i 7 då jag har klockan på ringning till skolan. Slutar ca en timma tidigare i morgon för att de va nåt.

 

I morgon så ska jag käka pizza och se på idol med mina vänner, Ida, Emelie, Linnéa, Felicia och Johanna, skoj skoj!

 

  

Av jessica - 9 december 2010 16:45

Detta kommer jag nu att göra i 30 dagar framöver om jag orkar med alla!

 

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag. 
Dag 5 –
Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 –
Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 –
Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 –
Ett sista ögonblick.

.

Presentation


Jessicaholm

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många bloggar följer du ?
 inga
 mindre än 5
 mer än 5 mindre än 10
 mer än 10 mindre än 15
 mer än 15 mindre än 20
 mer än 20 mindre än 25
 mer än 25 mindre än 30
 mer än 30 mindre än 35
 mer än 35 mindre än 40

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards